Nowe logo dla marki

Firma i jej logo

Nie ma nic ważniejszego wizerunku firmy, niż jej logo to od niego wiele zależy, to od niego zależy, jak firma będzie się prezentowała potencjalnym klientom, czy zrobi na nim wrażenie i co bardzo ważne, i jakie to będzie wrażenie. Dlatego tak istotne jest, gdy projektowanie logo firmy było zrealizowane przez kogoś, kto de facto zna się na tym, co robi. Nie przez kogoś przypadkowego, kto ma nikłą wiedzę z tym temacie, ale przez kogoś, kto kolokwialnie mówiąc zjadł na tym zęby.

Tylko wówczas będziemy mieć gwarancję, że propozycja, za którą zapłaciliśmy, jest warta tej ceny. Projektowanie znaków logo wydaje się takie proste, bo grafik siada sobie wygodnie przy biurku i wymyśla jakiś projekt wizualny, klikając wyłącznie w klawiaturę i ruszając myszką, a to wygląda tak pięknie tylko i wyłącznie z boku, a w rzeczywistości właściwie każdy wie, jak jest. Otóż projekty logo powstają czasami miesiącami. Powinno się dopracowywać różne wersje, aby osiągnąć to, co ostatecznie zadecyduje o sukcesie albo braku sukcesu danej firmy, a co do tego, że logo ma w tym ogromne znaczenie, chyba nie powinno się nikogo przekonywać. Profesjonalne logo jest dla firmy prawdziwą wizytówką. Jest czymś, na podstawie czego klienci w wielu sytuacjach podejmują decyzję, czy będą chcieli z taką firmą współpracować. Firma może być nawet dobra i zatrudniać fachowców, niemniej jednak gdy dysponuje słaby logo, to jej oferta na wstępie może zostać odrzucona i jak się okaże, taka firma nawet nie będzie miała sposobności zademonstrować, co potrafi. Ten strzał w kolano pojawił się natomiast właśnie z uwagi na to, że to firmowe logo było takie, jakie było, czyli nie było zbyt ciekawy. Tworzenie logo jest procesem bardzo często żmudnym, niemniej jednak to nie oznacza, że należy go skracać po to, aby zaoszczędzić czas. Dosłownie inaczej, powinno się na to poświęcić tyle czasu, ile to absolutnie niezbędne, by móc mówić o dobrych rezultatach. Przenigdy nie możemy polegać na po środkach, bo półśrodki nie dają nam wyników postaci nowych klientów i wielu zleceń. Sprzedaż i usługi kręcą się wokół stabilności firmy, wokół jej renomy, wokół sposobu, w jaki ta firma jest się w stanie przedstawić klientom i na tym w każdym momencie powinno się bazować, kreując wszystkie materiały reklamowe. Bez względu na to, o jakie chodzi.
Źródło informacji: ciekawa strona o projektowaniu logotypów.