Gadżety dla marki premium

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy reklama nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Natomiast gadżety firmowe to jedna z lepszych form reklamy, która może przywiaząć klientów do marki i zbudować u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Ważne, ażeby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.

Jeśli dasz komuś długopis z logo twojej firmy i ten długopis po paru dniach się rozleci lub przestanie pisać, wyląduje w koszu. Równocześnie w koszu ląduje wizerunek twojego biznesu. Powinieneś dbać o to, by dawać klientom towar, także firmowy, najwyższej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet albo w lokalnej firmie. Pamiętaj, aby najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Świetnie, aby gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. Zdarza się, że klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka lub grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta lepiej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka nie gorzej wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na podstawie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choćby sporo firm odchodzi od tradycyjnych form promocji na rzecz kampanii w social media, gadżety reklamowe ciągle są idealnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej lub bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to także, w pewnych przypadkach także nie do końca świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej wspaniały i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze złudzenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi powoduje, że klient czuje się wyjątkowy i wraca do firmy po kolejne zakupy, by przywoływać to uczucie ponownie.

Polecana strona: gadżety firmowe.